PLAYOFFS


Dank voor een fantastische play-offs en seizoen


Wat een mooie wedstrijd maar wat jammer van de uitslag. Na alle uitslagen van vandaag is duidelijk geworden dat Pinoké naast een plek in de finale maar ook naast een EHL-ticket grijpt. De Europese tickets gaan naar Amsterdam, Rotterdam en Oranje-Rood.

Natuurlijk is er de teleurstelling, maar vooral ook trots. Trots op een geweldig seizoen waarin Heren 1 tot de absolute top van Nederland behoorde en als derde eindigde in de reguliere competitie.

En dank aan alle sponsoren van Heren 1 en in het bijzonder aan WMP, die dit team al meer dan 10 jaar ondersteunt en met recht de grondlegger van het succes kan worden genoemd.

En bovenal dank aan alle supporters. Jullie waren er altijd: thuis, uit, in het blauw, luid en massaal aanwezig. Dankzij jullie werd dit wederom een heerlijk seizoen. 💙