Laatste kans: kies vandaag nog voor betalen in termijnen
30 augustus 2023 |De facturen zijn op 2 augustus verzonden naar alle leden. Vandaag (30 augustus) en morgen (31 augustus) kan je nog kiezen om in maximaal 3 termijnen te betalen. Na 1 september is dit voor de meeste facturen niet meer mogelijk!
Vanaf dit seizoen sturen wij facturen naar alle leden.
Help ik heb mijn factuur niet ontvangen!
Help ik heb mijn factuur niet ontvangen!
- De factuur is verzonden vanaf 2 augustus naar alle leden
- Zit in je spam misschien?
- Niet in je spam? Dan heeft jouw mailprovider het misschien zelfs direct weggegooid, niet via je spamfolder. Je kan Pinoké 'whitelisten', zie onderaan hoe je dat doet.
- Klopt jouw email adres wel? Dat kan je in de app zien, onder 'profiel'. Je mail adres kan je ook via de app wijzigen.
De factuur krijg je opnieuw in september, met een herinnering. Betalen in termijnen in dan niet meer mogelijk.
Wat is whitelisten?
Als je de mail van Pinoké altijd goed wil ontvangen kan het helpen om het domein te whitelisten. Je zorgt er dan voor dat mail van pinoke.nl niet in je spambox komt.
Whitelist de mail van pinoké: begin hier voor gmail / outlook / hotmail (https://mailtribe.nl/strategie/hoe-kun-e-mailadres-whitelisten/).