Zaalhockey Senioren
11 september 2010 |Beste aanvoersters en aanvoerders,
Vlak voor het begin van het VELD seizoen 2010/11 moeten wij jullie, net als ieder jaar, alweer "lastig" vallen met betrekking tot ZAALHOCKEY. Uiterlijk donderdag 16 september willen wij van de teams definitieve toezeggingen of je wilt zaalhockeyen.
Lees hieronder verder. LET OP: Graag verzoek aan ALLE aanvoerders om aan te geven of jouw team interesse heeft (dus ook als je NIET wilt zaalhockeyen).
Donderdag 16 september 2010 willen wij graag de definitieve toezeggingen hebben, aangezien we aan het einde van die week de definitieve inschrijving moeten doen aan de bond. Ik vraag jullie allen met klem je ook echt aan deze datum te houden. Wijzigingen nadien (in de zin van terugtrekken) leveren boetes op, vandaar. Uiteraard kun je ook samen met een ander team zaalhockeyen (bijvoorbeeld combinatie van dames 2 en 3). Graag dan één opgave.
Hieronder staat een opsomming van teams die vorig jaar hebben gespeeld –op basis van teamnummers van vorig jaar). Staat je team er ten onrechte niet of juist wel bij, laat het dan even weten. Laat ook even weten of je dit seizoen een ander team bent dan vorig jaar (bijvoorbeeld nu heren 5, vorig jaar 6). Ik heb het dan over de VELDTEAMS. Graag ook vermelden welk team je vorig jaar in de zaal was (als je dat nog weet).
Deelname veldteams
Zaalteam Veldteam
Heren 1 Heren 1
Heren 2 Heren 5
Heren 3 Heren 4
Heren 4 Heren 7
Heren 5 Heren 14
Heren 5 Heren 21
Dames 1 Dames 1
Dames 2 Dames 4
Dames 3 Dames 6
Dames 4 Dames 7
Dames 5 Dames 8
Dames 6 Dames 16
Dames 7 Dames VETB
Graag dus bevestigen op uiterlijk donderdag 16 september a.s. of je team wel of niet mee doet met het zaalhockey. Wij zullen jullie nadien de spelerslijsten toesturen. Het gaat er nu om of we je definitieve toezegging bevestigd krijgen.
Dus graag de volgende gegevens invullen (ook als jullie team niet mee wilt doen in de zaal):
Team: Heren / Dames ..
Captain (evt graag naam van vervanger vermelden indien iemand anders in de zaal captain is):
Tel nummer captain:
Emailadres captain:
Team in de zaal in seizoen 2009-2010
Ons team doet WEL / NIET mee in het komende zaalseizoen.
Graag reactie op [email protected] (met Cc aan Marc Kortmann ([email protected]) en Lucas Kortmann ([email protected]).
Hierbij nog wat extra informatie over het zaalseizoen (speeldata en kosten) (vanuit het district):
Met de telkens groeiende aantallen teams in de competitie en de uitbreiding naar poules van zes, is de druk op de zaalcapaciteit ook weer toegenomen. Om de groei te kunnen realiseren, bij een stabiel blijvend aanbod aan zalen, heeft de commissie besloten om ook wedstrijden om 09:00 uur te laten aanvangen. Ook zullen een aantal wedstrijden gespeeld worden om 20:00 uur. Vanzelfsprekend houden wij daarbij rekening met de reisafstand van de betrokken teams.”
- Zaterdag 18 december en zondag 19 december
- Zaterdag 1 januari wordt niet gespeeld.
En vervolgens elk volgend weekend tot en met het weekend van 12 en 13 februari 2011.
- Districtskampioenschappen senioren Topklasse en Res. Topklasse op 23 januari 2011.
- De Play Offs / play outs worden gehouden op zondag 13 februari 2011.
Uiteraard speelt niet ieder team alle speeldagen. Er wordt gespeeld in poules van 5 of 6 teams, dus houd rekening met 4 of 5 speeldagen.
De zaalcontributie is dit jaar vastgesteld op € 240,00 per ingeschreven team.
Wij hopen snel van jullie te horen.
Met sportieve groet,
Lucas en Marc Kortmann
Zaalcommissarissen Pinoké Senioren